Twee maand in Canada - Reisverslag uit Blackfalds, Canada van Nienke Regelink - WaarBenJij.nu Twee maand in Canada - Reisverslag uit Blackfalds, Canada van Nienke Regelink - WaarBenJij.nu

Twee maand in Canada

Door: Nienke Regelink

Blijf op de hoogte en volg Nienke

16 Mei 2011 | Canada, Blackfalds

Hallo allemaal

Ja het is al weer 2 maanden geleden dat ik vertrok vanuit Nederland, wat gaat de tijd snel.

Onderhand leer ik hier steeds meer mensen kennen. Zodoende moet ik ook meer engels praten en begint dat langzamerhand beter te worden.

Gister had ik nog een feestje in Sylvan Lake van een vriendin van Helen bij Helen thuis. Daar gingen we chocola fonduen. Erg leuk en gezellig. Zeker een tip om een keer met een feestje te doen. Ook leuk dat er vele verschillende mensen waren, Canadezen, mensen uit Montreal en ook Nederlanders. Maar er werd alleen maar engels gesproken. Nadat we hadden gefondued gingen we naar een bar in Sylvan Lake. Daar hadden we een beetje bijgekletst.

Afgelopen Woensdag ben ik nog naar een juweliersparty geweest. Een soort van tupperware party. Daar heb ik een ketting gekocht en een armband. De armband past als het goed is bij de jurk die ik aan wil doen op de bruiloft van me zus.

Vorige week werd hier de jongste zoon van Arjan en Gerie gedoopt. dat is vergelijkbaar met het dopen van een kind in Nederland. Na de tijd kwamen hun vrienden hier voor een lunch. Dat waren allemaal Nederlanders. Het was gezellig en de lunch was erg lekker.

Verder zijn ze hier op de boerderij nou bezig met het maïs inzaaien. De sneeuw is al zo'n 2 weken weg en ook hier is het nu erg lekker weer. Vandaag waait het alleen hard.

Dat was het dan wel weer. hopelijk heb ik nog tijd om een berichtje achter te laten voordat ik weer even naar nederland ga.

Groetjes Nienke

  • 16 Mei 2011 - 13:49

    Herma:

    Hoi Nienke, Wat leuk alweer een berichtje van jou. we houden ons aanbevolen voor de Chocolade Fondue
    o.k ?? Geniet ervan ik denk dat je veel indrukken op doet. Tot Gauw Knuffel van Herma.

  • 20 Mei 2011 - 06:35

    Daniëlle:

    Hey Nienke! Mooi dat je het zo goed naar je zin hebt! Ben je al nar de Tim Hortons geweest? Wel doen he;). Goeie reis naar Nederland!

    Groetjes!

  • 24 Mei 2011 - 18:50

    Ria Ruessink:

    Hallo Nienke.

    Fijn dat het goed met je gaat! Wat leuk om de verhalen te lezen en te horen van de werkzaamheden en het uitgaansleven. Dat hoort er natuurlijk helemaal bij.
    Mooie muziek he? Fijne tijd nog en tot gauw. Groetjes uut Toldiek van ons allen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Blackfalds

Nienke

Hallo iedereen Op deze website hoop ik jullie wat te vertellen over alle activiteiten van Canada. Ik ga 15 maart en ben half November weer terug. Voor de bruiloft van mijn zus kom ik een weekje terug (30 mei tot 7 juni. Ik ga daar werken en reizen. Het werken gebeurt op een boerderij bij de familie Yzerman in Blackfalds. Dit ligt 1,5 uur ten noorden van Calgary (alberta). Het vliegen duurt ongeveer 9 uur en het tijdsverschil is 8 eerder. Groetjes Nienke

Actief sinds 04 Juli 2008
Verslag gelezen: 451
Totaal aantal bezoekers 68943

Voorgaande reizen:

07 Maart 2013 - 21 Augustus 2013

Canada part 2

15 Maart 2011 - 15 November 2011

Canada - Alberta

14 Juli 2008 - 28 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: