Nog maar 1,5 week te gaan! - Reisverslag uit Eldrik, Nederland van Nienke Regelink - WaarBenJij.nu Nog maar 1,5 week te gaan! - Reisverslag uit Eldrik, Nederland van Nienke Regelink - WaarBenJij.nu

Nog maar 1,5 week te gaan!

Door: Nienke Regelink

Blijf op de hoogte en volg Nienke

04 Juli 2008 | Nederland, Eldrik

Hey luitjes

Nog maar 1,5 week te gaan en dan ga ik met het vliegtuig richting Portugal. De plaats waar ik stage ga lopen is Igrejinha. ongeveer 1,5 uur van lissabon vandaan.

groetjes Nienke

  • 07 Juli 2008 - 18:27

    Gijsbert:

    hej nienke, wij (robert en ik) zitten nu in het zonnige frankrijk en gaan over 2 dagen alweer naar huis toe haha dan zit onze stage er al weer op.. veel plezier he groeten van de gabbert

  • 14 Juli 2008 - 17:20

    Frank 2:

    heey nienke!
    hoe ging je vlucht?


  • 14 Juli 2008 - 18:55

    Ingrid:

    Ha die Nienke!
    Weet nog niet of je al in Portugal bent, maar een heel fijne stagetijd gewenst en hou ons op de hoogte van alle ervaringen die je daar op doet! Ik zal je site in de gaten houden:)
    Als je nog adressen nodig hebt om even langs te gaan, mail je maar.
    Have fun en take care!

  • 19 Juli 2008 - 11:47

    Karin:

    hee,
    alles goed daar in Portugal??
    de 4daagse zit er hier weer op..
    heeft je moeder hem ook overleeft?
    de jongens in ieder geval wel...
    heel veel succes daar nog!! en hou ons op de hoogte...
    liefs karin

  • 28 Juli 2008 - 11:05

    Frank 1:

    hey alles goed ik zie dat je heel actief bent op je site.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nienke

Hallo iedereen Op deze website hoop ik jullie wat te vertellen over alle activiteiten van Canada. Ik ga 15 maart en ben half November weer terug. Voor de bruiloft van mijn zus kom ik een weekje terug (30 mei tot 7 juni. Ik ga daar werken en reizen. Het werken gebeurt op een boerderij bij de familie Yzerman in Blackfalds. Dit ligt 1,5 uur ten noorden van Calgary (alberta). Het vliegen duurt ongeveer 9 uur en het tijdsverschil is 8 eerder. Groetjes Nienke

Actief sinds 04 Juli 2008
Verslag gelezen: 535
Totaal aantal bezoekers 68968

Voorgaande reizen:

07 Maart 2013 - 21 Augustus 2013

Canada part 2

15 Maart 2011 - 15 November 2011

Canada - Alberta

14 Juli 2008 - 28 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: