Portugal!! - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Nienke Regelink - WaarBenJij.nu Portugal!! - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Nienke Regelink - WaarBenJij.nu

Portugal!!

Door: Nienke Regelink

Blijf op de hoogte en volg Nienke

19 Juli 2008 | Portugal, Lissabon

hey luitjes

hier dan even een kort bericht vanuit portugal.

• 20 Juli 2008 - 14:40

Jreen:

Hoi nienke,

Gelukkig, ik heb je site gevonden!

Heb je al veel portugees geleerd? Vertel eens wat cultuur dingen haha nog gekke dingen meegemaakt?

(K)

• 20 Juli 2008 - 20:43

Catrien:

Leuk Nienk, dat je het zo naar je zin heb. Geniet van je siesta's
    kus mam

• 23 Juli 2008 - 19:49

Frank:

Heey Nienke! hoe gaat het in Portugal? druk aan het werk?. gister en vandaag druk geweest bij j. uit beltrum. we hebben waar eerst de melkstal zat alles uitgegraven en nu zit er een dikke laag beton in! het is de bedoelling dat daar de droge koeien in een far-of en close up groep komen in een potstal. hebben ze lekker de ruimte. ook komen de kalveren er in met de kalveren drinkautomaat. beton storten is mooi werk :D Verder gaat het thuis ook goed.
    heb toevallig nu ook skype op de comp staan. kunnen we lekker skypen:P

Dikke zoen mij

• 24 Juli 2008 - 19:25

Ingrid:

Hej Nienke.
    Zie dat je veilig bent aangekomen in het mooie Portugal.
    Die siesta's zijn zeker vanwege de warmte of niet? 40 graden overdag of?
    Ben je al wezen eten in een Portugees restaurant? Het smaakt er echt bijzonder goed (met echt lekker, en veel vlees)
    Tot je volgende berichtje!
    Zal komend weekend voor je de sfeer proeven op Zwarte Cross:)

• 28 Juli 2008 - 15:21

Eva:

Heej Nienke,

Leuk om te lezen wat je allemaal doet! Je maakt wel lange dagen zeg! En dan nog die hitte erbij...
    Maar wel fijn dat je overdag zo'n lange pauze hebt. Ga je dan ook echt slapen? Dat doen ze toch tijdens een siesta...
    Heel veel plezier nog en dat je nog maar heeel veel mag leren daar :P

xx Eva

Nienke

Hallo iedereen Op deze website hoop ik jullie wat te vertellen over alle activiteiten van Canada. Ik ga 15 maart en ben half November weer terug. Voor de bruiloft van mijn zus kom ik een weekje terug (30 mei tot 7 juni. Ik ga daar werken en reizen. Het werken gebeurt op een boerderij bij de familie Yzerman in Blackfalds. Dit ligt 1,5 uur ten noorden van Calgary (alberta). Het vliegen duurt ongeveer 9 uur en het tijdsverschil is 8 eerder. Groetjes Nienke

Actief sinds 04 Juli 2008