Berichtje vanuit Lacombe - Reisverslag uit Lacombe, Canada van Nienke Regelink - WaarBenJij.nu Berichtje vanuit Lacombe - Reisverslag uit Lacombe, Canada van Nienke Regelink - WaarBenJij.nu

Berichtje vanuit Lacombe

Door: Nienke Regelink

Blijf op de hoogte en volg Nienke

07 April 2013 | Canada, Lacombe

Hallo allemaal,

Hier een kort berichtje vanuit Lacombe, Alberta, Canada.

In tussen hebben we weer meer gedaan aan onze mobile home. Afgelopen dinsdag heb ik vrij genomen om te gaan verven aan ons huisje. We hebben gekozen voor de kleuren creme wit en beige grijs kleur. Het lijkt heel mooi. De laminaat, vloerbedekking en aanrecht kleuren hebben we ook uitgekozen. Ik kijk er naar uit wanneer het bedrijf alles installeerd. Verder moet er ook nog het één en ander aan de badkamer gebeuren

Het werken gaat gewoon verder. Het bevalt me nog steeds erg goed. Hopelijk ga ik binnenkort ook het voeren leren. Met trekkers rijden vind ik leuk, maar daar heb ik nog wel het één en ander in te leren. Vandaar dat ik het leuk vind om het te leren.

Gister nog naar de karaoke geweest in Sylvan Lake. Dit keer niet gezongen, maar wel gesproken met vrienden van me. Dat was weer gezellig. Deze karaoke werd gehouden in een kroeg, er zijn altijd van allerlei soorten mensen daar, meestal erg gezellig. En de karaoke klinkt ook goed en niet van die valskrijzende mensen.

Vorige week zaterdag nog een verjaardag gehad in Red Deer. Verjaardagen worden hier veel in restaurents gevierd. Mocht een verjaardag bij iemand thuis zijn, dan moet jezelf voor de drank zorgen. Aan het begin is dat even wennen, maar het heeft ook wel wat.

Ook heeft Harm jan zijn nieuwe maaiers ontvangen. Harm Jan wil dit jaar meer als loonwerker te werk gaan en heeft daardoor een trekker gekocht en een maaier daarbij. Hij is er helemaal trots op.

Dat was het dan wel weer voor deze keer. Hopelijk tot de volgende keer.

Groet Nienke

  • 07 April 2013 - 07:53

    Joya:

    Hey Nienke,

    Al weer naar bb geweest? Waar staat jullie huisje?
    Al een beetje mooi weer of ligt er nog veel sneeuw?
    Leuk om weer wat van je te horen.

    Xxx uit Grunn

  • 11 Mei 2013 - 20:50

    Mariët:

    Hoi Nienke,

    nou ik heb je ook even opgezocht, leuk hoor om te lezen wat je daar in (dat voor mij verre) Alberta doet.

    Aan de foto's te zien hebben jullie het daar wel gezellig, leuk hoor met zijn allen in die schoolbus.
    Wat die karaoke betreft, ik ken je nog niet zo heel lang maar heb je wel eens door jullie huis horen zingen en mag jij je stem zeker laten horen.

    Ik vind het fijn voor je dat je het naar de zin hebt op het bedrijf waar je werkt en ben je nu ook al aan het voeren.

    Is jullie huis al af?

    Ik wens je een hele fijne tijd samen met Harm-Jan.


    groeten Mariët

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nienke

Hallo iedereen Op deze website hoop ik jullie wat te vertellen over alle activiteiten van Canada. Ik ga 15 maart en ben half November weer terug. Voor de bruiloft van mijn zus kom ik een weekje terug (30 mei tot 7 juni. Ik ga daar werken en reizen. Het werken gebeurt op een boerderij bij de familie Yzerman in Blackfalds. Dit ligt 1,5 uur ten noorden van Calgary (alberta). Het vliegen duurt ongeveer 9 uur en het tijdsverschil is 8 eerder. Groetjes Nienke

Actief sinds 04 Juli 2008
Verslag gelezen: 1392
Totaal aantal bezoekers 68979

Voorgaande reizen:

07 Maart 2013 - 21 Augustus 2013

Canada part 2

15 Maart 2011 - 15 November 2011

Canada - Alberta

14 Juli 2008 - 28 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: