Lekker weer - Reisverslag uit Lacombe, Canada van Nienke Regelink - WaarBenJij.nu Lekker weer - Reisverslag uit Lacombe, Canada van Nienke Regelink - WaarBenJij.nu

Lekker weer

Blijf op de hoogte en volg Nienke

13 Mei 2013 | Canada, Lacombe

Hallo allemaal,

Ten eerste wil ik even Joya, Jolanda en Mariët bedanken voor de reacties. Hardstikke leuk om altijd de reacties te lezen.

Zoals de meeste wel weten ben ik tante geworden, daar ben ik natuurlijk enorm trots op.

Verder gaat het hier erg goed. Het weer is op dit moment erg lekker. Lekker warm met meestal tempraturen van 20 tot 25 graden. Het zaaien van de maïs en koolzaad is dan ook in volle gang. Omdat we een kort groeiseizoen hebben moet alle landwerk snel en zorgvuldig worden gedaan om het maximale resultaat te halen. Harm Jan is nu dan ook erg druk met al het landwerk. Maar dat doet hij altijd met een grote glimlach.

Ondertussen zijn we hier ook druk met ons huisje geweest. Het aanrecht blad is er ingekomen en we hebben van allerlei spullen gekocht. Een dagje Ikea kon natuurlijk ook niet missen. Ik ben met een goede vriendin van me naar de Ikea in Edmonton gegaan. Verder kun je in Red Deer ook erg goed shoppen voor je huis en heb ik daar dan ook enige canadese dollar aan gespendeerd. Wellicht grappig om te weten 1 canadese dollar is 0,76 euro.

Dat was het eigenlijk al weer. Ik zeg tot de volgende keer

  • 13 Mei 2013 - 07:02

    Marlies:

    He Nienke,

    Leuk om de foto's te zien! Wat een keuken zeg.
    En die hond.... is die van jullie?
    Als je wilt dat er nog mensen langskomen kun je misschien beter een andere foto meesturen :-)

    Groetjes en we keep in contact!

  • 13 Mei 2013 - 21:30

    Ingrid:

    Hoi hoi,

    Lekker weer klinkt goed, hier hebben we tot Pinksteren regen..

    We hebben nog even contact wanneer we bij jullie langs gaan, alle ikea spullen bewonderen:) We hebben erg veel zin om naar Canada te gaan.

    Nog gefeliciteerd met je nichtje, leuk nieuws:)

    Groetjes ingrid&bas

  • 18 Mei 2013 - 16:41

    Catrien:

    Leuk om je verslagen te lezen,
    De keuken ziet er mooi uit.
    Ik ben al verscheidene keren bij Marlies.Klaas en Lieke geweest, een erg mooi kindje en ze heet ook nog naar mij.
    Ze zijn hier nu aan het maaien.
    IK spreek je nog
    groetjes Catrien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nienke

Hallo iedereen Op deze website hoop ik jullie wat te vertellen over alle activiteiten van Canada. Ik ga 15 maart en ben half November weer terug. Voor de bruiloft van mijn zus kom ik een weekje terug (30 mei tot 7 juni. Ik ga daar werken en reizen. Het werken gebeurt op een boerderij bij de familie Yzerman in Blackfalds. Dit ligt 1,5 uur ten noorden van Calgary (alberta). Het vliegen duurt ongeveer 9 uur en het tijdsverschil is 8 eerder. Groetjes Nienke

Actief sinds 04 Juli 2008
Verslag gelezen: 551
Totaal aantal bezoekers 68983

Voorgaande reizen:

07 Maart 2013 - 21 Augustus 2013

Canada part 2

15 Maart 2011 - 15 November 2011

Canada - Alberta

14 Juli 2008 - 28 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: